Jump to content

-DELETE-


KevY
 Share

Recommended Posts

Cop chase servers are a bit shaky from what I seen. I'll keep watching to see if you release its source code for bants.

 

edit: wait 17k lines in one file? lol

Edited by mace
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mace said:

Cop chase servers are a bit shaky from what I seen. I'll keep watching to see if you release its source code for bants.

 

edit: wait 17k lines in one file? lol

Yeah, 17k in one files. Well I'm not really into sorting the shit out because meh..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Andrew37 said:

Also is it editable?

Yeah if you buy it, its permanent, I will help you set up and yes there are a few backdoors but they will be removed as THEY were ONLY when the script was under a dumb owner I didn't trust.

 Its editable, I will give the complete source .pwn and all the necessary files like models folder etc.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, mace said:

Legit offer since you're new and that, $10. Also there's a server with the same name struggling to pull in 10 players.

No thank you.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Please visit Terms of Use for our Terms of Use and Privacy Policy for our privacy policy